مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه تولیدباماشین آلات باد کن خطی

ماشین آلات باد کن خطی با پرکن های چرخشی lss16 chumpower   کامل می شوند.تقریبا از سال 2008 بود که تولید کننده تایوانی ماشین های باد کن chumpower تلاش بی وقفه ای برای بهینه سازی خطوط تولید ماشین های باد کن خود در دستور کار قرار داده است.از ابتدای سال  2008 که شروع به کار بر روی ماشین های 6حفره ای 6000 بطری در ساعت خود را اغاز کرد تا  امروز که chumpower بر روی ماشینهای فوق العاده 24000 بطری در ساعت با 16 حفره را در دستور کار خود دارد،همواره برای صنعت تولید ماشین های باد کن به عنوان یک الگوی خاص مطرح بوده است.

دستگاه های باد کن سری lss16 کاملا الکتریکی و مجهز به 10 موتور سرور هستند،از سیستم حرفه ای کلمپینگ تا sealer های فوق سریع و یا سیستم بیرون دادن پریفرم ها (perform)،هماهنگی دقیق موتور های سرور و تعداد بالای حفره های قالب همه باهم بادقت وتوان بالا کار می کنند تا بتوانند این ظرفیت فوق العاده خروجی دستگاه را ممکن کنند.

هر قالب دارای طول افقی قابل توجهی بوده و از انجا که باید بتواند بطری های 500 میلی لیتری  را درخود جای دهد، سیستم کلمپینگ این ماشین با دو سروو موتور به کار می افتد که هر کدام توان مورد نظر برای به کار انداختن یک طرف از کلمپ ها را فراهم می آورد.یک cam-driven indexer قدرتمند وظیفه انتقال گشتاور بالا از موتور های سرور و انتقال ان به بازوهایی را دارد که سیستم push-rod را به کار می اندازد و به واسطه انها یک بادامک دیگر پایه قالب ها را به حرکت وامیدارد . دو سری موتور سرووسیستم کشنده را به کار می اندازد که این کار را از طریق مکانیسم rack-and-pinion انجام میدهند.

10 ماژول آون گرم کننده در این ماشین برای گرم کردن 24000 پریفرم در ساعت جای داده شده است و زنجیره باریک 38  میلیمتری chumpower اجازه گرم شدن تعداد بیشتری پریفرم در هر دور را می دهد . هر آون با یک سیستم کنترل گرمایی پیشرفته ir محصول شرکت oilcorp کنترل می شود .وظیفه این سیستم کنترلی ،تضمین دقت جریان مورد استفاده و کنترل دمای خروجی لامپها است.متوسط مصرف برق دستگاه های سری lss16 برای تولید یک بطری(bottle) حدود 9/1 وات می باشد.دینامیک سیال برای گرمادهی آون ها و منعکس کننده های گرمایی در خلال مرحله طراحی مورد بررسی دقیق قرار گرفت تا محیط گرمادهی بهینه در داخل آون ها به وجود اید. این شیوه طراحی آون ،پریفرم ها و سایر  اجزا را در گستره دمایی مجاز  قرار داده واطمینان از دریافت گرمای مناسب را افزایش میدهد.

قالبسازی پت

گالن پلاستیکی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده